aktualizováno: 13.11.2023 19:14:32

Ostatní

Dne 19. ledna 2013 se naše smečka rozrostla o malého Akima

Naše mrazivá zimní dovolená na Nové Louce - únor 2012

Letošní zima v Praze i na konci ledna byla mírná, teploty skoro stále byly nad 0 °C a o to horší byl pak skok do pravé zimy na horách. Naši dovolenou jsme si naplánovali zrovna na nejstudenější období letošní zimy - v noci téměř -20 °C a přes den až -15 °C bylo už docela dost :-). Jinak ale bylo počasí krásné, jak je vidět i z fotek - spousta nádherného, prachového sněhu a modrá obloha. Naši kluci sníh milují, ale venku v mrazech dlouho nevydrželi, za chvíli je zábly tlapky a chtěli do tepla.

Obrázky z naší letní dovolené - červenec 2010

Naší letní dovolenou jsme tentokrát strávili na chalupě - Maty a Fredy trávili celé dny na zahradě a my mohli podnikat výlety na kole i autem.

Zde je pár fotografií z našich výletů:

Strávili jsme krásné odpoledne u Ivafráčků. Iva připravila báječné grilované masíčko a nechyběla ani její vynikající tvarohová bábovka. Jen škoda, že počasí nepřálo posezení na terase uprostřed té kvetoucí nádhery.

Náš výlet do Poděbrad

Pár fotek z našeho výletu na kole do Jičína - při cestě zpět se naskytlo pár krásných pohledů na Český Ráj:

O kousek dál jsme se občerstvili  ve Starých Hradech:

Další náš výlet - tentokrát autem do Miletína a na hrad Pecka

Poslední náš zdokumentovaný výlet - na kole k Bučickému mlýnu

Bílá nadílka v Praze

víkend 9.-10. ledna 2010

Na začátku druhého lednového víkendu zasypal celou republiku sníh. V Praze začalo sněžit v pátek dopoledne a sněžilo a sněžilo a sněžilo až do pondělí do večera, téměř bez přestávek. Napadlo skoro 40 cm sněhu a to v Praze snad ani nepamatuji. U nás na sídlišti to vypadalo jako na horách, klukům se to moc líbilo a my neodolali a udělali jsme pár zasněžených fotek:

14. 11. 2009 Sněžník

V sobotu 14. listopadu jsme se byli podívat na štěňátka po našem Matýskovi, která se narodila 6. září v CHS Daholu. Jsou to dva kluci, kteří se mají opravdu k světu a vyfotit je bylo docela umění - kluci chvilku nepostáli a pózovat se jim opravdu nechtělo. Pár foteček na památku jsme si přeci jen udělali:

Naše dovolená na Šumavě 25.-31.7.2009 - Srní, Penzion Joska

Za krásně prožitý týden na Šumavě vděčíme především naší kamarádce Zdeňce Rychtaříkové, která nám doporučila penzion Joska manželů Sklenaříkových, a hlavně také majitelce penzionu, paní Sklenaříkové, která se o nás perfektně starala.

Penzion Joska                                         Pohled z pokoje                         Pohled z pokoje na zahradu

Pohled na Srní                           Kostel v Srní

I naši “kluci” se zde měli moc dobře, protože tu byli vítáni a hlavně tu měli 2 kamarádky - fenky havanských psíků, Ťapku a Iris. Sklenaříkovi se starší fenkou jezdí také na výstavy, takže bylo pořád o čem povídat.

Maty i Fredy se tu od první chvíle cítili jako doma, takže nebyl problém je nechat v penzionu a udělat si výlety do okolí, ať pěšky, nebo na kole. Počasí bylo na tyto výlety ideální, a tak jsme po týdnu odjížděli moc spokojení a odpočinutí.

Pozůstatky Hauswaldské kaple

Vchynicko-Tetovský kanál

a kam dál?

Roklanský potok

řeka Vydra

náměstí v Sušici a radnice

Paní Sklenaříkové bych touto cestou chtěla moc a moc poděkovat za vlídné přijetí nás i našich pejsků.

Zimní dovolená v Jizerských horách - Nová Louka u Bedřichova

8.-15. 2. 2009

Ještě v neděli večer, když jsem se s Fredym vrátila z Brna, jsme odjeli na týden na naši oblíbenou Šámalku. Vzhledem k tomu, že týden předtím byla obleva a pršelo, báli jsme se, jak to bude se sněhem. V neděli se ale ochladilo a od pondělí odpoledne začal padat sníh a padal každý den, takže podmínky na lyžování byly ideální. I Maty a Fredy měli z této sněhové nadílky velkou radost. V nádherném čistém prašánku se opravdu vyřádili.

Novoroční ohňostroj v Praze 1. ledna 2009

Nová Louka u Bedřichova v Jizerských horách - 16.-17. listopadu 2008

Po výstavě v Praze (16. listopadu) jsme odjeli do Jizerských hor za našimi známými z Klubu turistů na Šámalovu chatu u Bedřichova.
Pobyli jsme tam jen jeden den, ale ten jsme si opravdu užili.

V neděli ráno jsme se probudili a venku byl první sníh, sice jen poprašek, ale dost na to, aby se Matýsek s Fredíkem vyřádili. Dopoledne ještě trochu chumelilo a tak se z procházky vrátili trošku jako sněhuláci.

Od 27. července až do 10. srpna jsme měli dovolenou, na kterou jsme se moc těšili, hlavně proto, že si užijeme naše dva miláčky a oni si užijí nás.

Trochu jsme cestovali po Čechách - když jsme byli letos na jaře na výstavě v Českých Budějovicích a v Hluboké nad Vltavou, řekli jsme si, že bychom se do jižních Čech mohli podívat na trošku déle, než na skok na výstavu a tak jsme si na pár dní zařídili ubytování v hotýlku Maděrovka u Sepekova a navštívili jsme Tábor, Zvíkov, Milevsko, Písek, Bechyni a Orlík. Škoda jen, že bylo na výlety až moc velké horko, jinak bychom toho stihli určitě mnohem více.

Hotýlek Mlýn Maděrovka

Soutok Vltavy s Otavou pod hradem Zvíkov

Hrad Zvíkov

Zámek Orlík

Během naší dovolené jsme na skok odjeli do Černé Hory u Brna, navštívit naše příbuzné.

Zámek Černá Hora

Pivovar Černá Hora

A zbytek dovolené jsme strávili, k velké radosti našich pejsků, na chalupě. Maty a Fredy byli celé dny na zahradě, kde jim v těch horkých dnech bylo asi nejlépe, a my s manželem jsme vyráželi na výlety autem nebo na kole.